Google Drive הוא שירות לניהול המסמכים המקוון. השירות זמין בחינם עבור כל משתמש בעל חשבון Google, וניתן לגשת אליו בקלות. Google Drive מאפשר ליצור ולנהל מסמכים ברשת ולשתף אותם עם משתמשים אחרים. ליצירה ושיתוף של מסמכים ברשת ישנם יתרונות משמעותיים. צורת עבודה זו מאפשרת לגבות את המסמכים, לשתף אותם עם משתמשים אחרים ולגשת אליהם מכל מחשב בעולם המחובר לרשת. עקרונות של למידה שיתופית, בין אם סינכרונית או א-סינכרונית, מקבלים ביטוי ביכולות הקיימות בכלי ב-Google Drive: עריכה ויצירה בשיתוף, מעקב אחר שינויים, היכולת לקיים הערכת עמיתים. הכלים המוצעים בחבילה: Docs (מעבד תמלילים), Presentation (מצגות), Spreadsheet (גיליון אלקטרוני), Forms (טפסים אלקטרוניים).
מדריך למשתמש בכונן Google Drive